Thursday 6 October 2011

Muka Kau Nerd Kau Looser


Kejadian Pertama
Lokasi : Pelita Dataran Ipoh

Masa tu aku lepak dengan dua orang old boys sekolah aku. Masa tu baru lepas kemas-kemas untuk program old boys weekend, so, malam tu, diorang ajak aku dengan dua orang kawan aku pergi makan sekali dengan old boys yang lain. Masa tengah makan roti kosong tu, brader tu bagi tau aku. Kau ni aku tengok muka sama macam dia tu (sambil tangan tunjuk dekat seorang lagi old boy yang tengah borak dekat meja seberang). Dia tu masa sekolah, muka nerd je, tapi sekarang business dia boleh tahan kencang jugaklah. Masa tu, aku senyum jelah. Lepas tu aku terus tukar topik. Tapi dalam hati, macam down jugaklah, nerd sangat ke muka aku ni? Tapi, lepas malam tu, kalau aku tangkap gambar, mesti aku bukak cermin mata. Konon tak boleh terima kenyataan yang muka aku memang nerd. Tapi nak jugak salahkan cermin mata. Kiranya, cermin matalah punca muka aku jadi nerd. Haha

Kejadian Kedua
Lokasi : Somewhere in Sungai Petani Kedah.

^&$$lah kau!! Perangai tak sama dengan muka langsung. Tengok muka macam nerd je.Tapi perangai tak menonjolkan ciri-ciri nerd sejati pun.

Kejadian Ketiga
Lokasi : Somewhere in Shah Alam
Muka kau ni tak macam budak law langsung. Muka ko ni stok budak medic je weh.

Kejadian Keempat
Lokasi : Somewhere in Perindu
Ko tau, semalam, masa ko kena panggil kat depan, kawan aku cakap muka kau skema gila.

Hurm, macam itulah nasib aku. Orang asyik cop aku budak nerd je sebab diorang judge aku based on muka aku. Masa mula-mula, rasa rendah diri jugak, tapi, lama-lama, aku rasa, ok je.Apa salahnya kalau muka nerd? Ramai je orang nak kawan dengan aku. Hee.










15 comments:

saya cello191 said...

alaa...s'takat muka nerd.
perangai idak..
bior je la..^^

nurse jijah said...

kat sume tempat pon camtu ada bebagai rupa..ada kwn kita budak medic muka cam sundal..

ShahzCudin said...

ahaha..ok ape muka..xla nerd sgt..huhu

saadah azmin said...

ayoyo..mmg nmpknerd la
tpi nerd yang hensem

Mumu Abdullah said...

rasenyer dorg blum bace blog ni lg.. so dorg x tauU ar anda nerd ke x.. ahahaha

mak jemah said...

nerd ler bagus, org pon confident ng kite huhu..tambah budak laki muka nerd, comey plak tengok nye hehe walapun muka nerd ke, muka pecah umah ke, muka innocent ke, Allah tetap nilai hati kite :)

Unknown said...

ala.. x perlu amik kisah.. jadi diri sendiri je.. lagi bagus.. biarlah ape pun org nak kata...

Anonymous said...

dont judge person by its face.
=p

Syara Mohammad said...

what's wrong if you look nerd?

i got a friend, previously he's damn nerd. yes! total nerd. not only with his look also his attitude.

now? he CHANGED!

super hot guy chase by the girls out there.

so, perhaps you wanna be like that? all the best!

Razil Tahir said...

lek la hadi,
aku nie muka nerd happy jer all the time...
nak down watper...
harharharharhar

CAHAYA HARIKU said...

-nerd-
jauh lg ok dari aku..
selebar mana pun aku senyum. org tetap labelkan aku as 'perempuan garang'..
be happy je r has nerdy appearance

yanmaneee said...

moncler outlet
yeezy 700
supreme clothing
cheap jordans
jordan shoes
hermes belt
hermes handbags
yeezy
offwhite
supreme clothing

tywhot said...

his comment is here other go to this website Our site read this article moved here

jethe said...

link Dolabuy Celine visit site Related Site my company i loved this

Anonymous said...

Golden Goose Deluxe Brand
supreme clothing
supreme
off white hoodie outlet
goyard bags

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...